בסביבה העסקית המהירה של היום חשוב לשים לב לחשיבות של פעילויות מגבשות של העובדים שיכולות להעלות את המורל העסקי ולהביא לתפוקת עבודה טובה יותר. פעילויות אלה לא רק מטפחות עבודת צוות אלא גם מקדמות תרבות עבודה משולבת עם החיים האישיים שהינה מאוזנת, וחשובה להצלחה ארוכת טווח.

ערב גיבוש לצוות – הרכב מנצח מביא לתוצאות מצוינות

ערב גיבוש לצוות אינו מפגש משרדי טיפוסי או אירוע חברתי מאולץ. זוהי חוויה מתוכננת מראש על כל פרטיה הקטנים ביותר שמטרתה לעודד עובדים להתחבר תוך שבירת המחסומים של הנורמות המקובלות במקום העבודה. בניגוד לערב צוות רגיל שאולי הוא יותר ממוקד מטרה ורשמי, ערב גיבוש מביא איתו התפתחות של חיבור אמיתי יחד עם משחקים אינטראקטיביים, אתגרים קבוצתיים, ולעיתים אף מרכיב עסקי המיישר קו עם ערכי החברה.

למה לבחור בערב גיבוש לעובדים הרצאות אלו ואחרות?

סדנאות או הרצאות מתרחשות לעיתים קרובות במהלך שעות העבודה, מה שלעיתים יכול לגרום להן להרגיש כמו עוד משימה ברשימת המטלות. ערב גיבוש לעובדים, לעומת זאת, מוצג כחוויה התנדבותית, מהנה ומעשירה. מדובר בצורת חשיבה אחרת, כזו שהיא יותר פתוחה, נינוחה ותורמת ליצירתיות. יתרה מכך, ערבי צוות לעובדים יכולים גם ליישר קו עם יעדי צמיחה אישית, מה שהופך אותם לטובים יותר בכל מה שקשור אל לפיתוח מקצועי.

מהם היתרונות של ערבי הצוות לעובדים?

ערב צוות שמתוכנן היטב לעובדים הוא מעבר לערב לבידור בלבד. הוא בעל תוצאות התורמות לצמיחה אינדיבידואלית וכללית כאחד ויש בו כמה וכמה יתרונות מהותיים:

המסגרת הלא פורמלית מאפשרת לחברי הצוות לתקשר בצורה פתוחה וכנה יותר.

באמצעות סדרה של אתגרים ומשחקים, העובדים יכולים לעבוד על מיומנויות חיוניות כמו פתרון בעיות, מנהיגות ויכולת הסתגלות.

ערבי גיבוש לצוותים מהנים ומרתקים יכולים לשפר מאד את שביעות רצון העובדים, וכתוצאה מכך, את הביצועים.

חוויות משותפות מהוות את הבסיס לשיתופי פעולה עתידיים, ומעודדות סביבת עבודה מגובשת יותר.

ערב גיבוש חברתי – זה מה שאתם צריכים עכשיו

ערב גיבוש צוות הוא יותר מסתם מפגש חברתי. זהו כלי אסטרטגי לשיפור מעורבות העובדים, מיומנויות ושביעות רצון כללית. 'תיאטרון בסלון' מביאים עמם תרבות לכל מקום באופן אדוק ובאהבה לעולם התרבות. בין היתר החברה מנגישה סדנאות לעובדים ולמנהלים, ערבי גיבוש לצוותים ועוד, כל זאת תוך בחירה מוקפדת של התאמה למיקומים גדולים או קטנים כאחד. כי כשמדובר על תרבות, הכל פשוט יכול להתאים.