לא מעט חוויות שאפשר לחלוק ביחד, אך מה אם היינו מספרים לכם על חוויה בלתי נשכחת בה אתם צוחקים, מבלים יחד עם החברים הקרובים, מאלתרים ונהנים מהצגות בלתי נשכחות? סביר להניח שלא הייתם נותרים אדישים. אנחנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות הצגות מצחיקות למבוגרים – אז לנו יש את התשובות…

סדנת צחוק למבוגרים  

לצחוק עד שכואבת הבטן, זו משהו שלא קורה כל יום ואפילו לא לעתים קרובות. סדנת צחוק למבוגרים הפכה בשנים האחרונות לאחד הבילויים המובילים ביותר בתיאטרון הסלון. בסדנה זו נפגשים עם חברים, מכרים ואנשים שאיננו מכירים וחולקים עמם חלל אחד, כאשר המטרה המרכזית היא להתגלגל מצחוק וליהנות מכל רגע. הסדנאות מוכנות בהתאמה אישית לצרכים שלכם ומתפתחות תוך כדי תנועה.

מופע אלתור – תנו לילד שבכם לזרוח

בכל ילד מסתתר כוכב ובכל מבוגר מסתתר ילד שהוא כוכב. זה הזמן שלכם לקחת אתנחתא קטנה מכל הדברים שאתם מכירים ורגילים אליהם ולקחת חלק במופע אלתור בו אתם, יקיריכם ואנשים נוספים עולים ומאלתרים בזמן אמת – חוסר הוודאות של מה יקרה כל רגע הופך את הכל לבלתי צפוי, מצחיק, מרענן ובלתי נשכח. אם חיפשתם אחר חוויה בלתי נשכחת, אין מן הנמנע כי מופע אלתור יצליח לעשות את העבודה בצורה מדויקת.

בין מופעי האלתור אנו רואים מופעי אלתור של קומיקזה, שנחשב למופע הבידור המאולתר הטוב ביותר בישראל, המופע כבר זכה להצלחה מסחררת עם מעל 3,000 הופעות ומותאם לקהלים מגוונים. המופע מורכב במיוחד עבורכם ולעולם התוכן שלכם – מה שגורם לכל מי שנמצא להצטרף אל חווית האלתור של קומיקזה לשתף, לצחוק וליהנות מכל רגע.

ערבי צוות – מגיע לכם הרבה יותר

אנו רואים לא מעט מחקרים אשר קושרים בין ערבי צוות וגיבוש לבין עלייה בפרודוקטיביות של העובד ובזיקה שלו אל מקום העבודה. במהלך היום אנחנו לא מוצאים מספיק זמן להכיר את העובדים שאיתנו, לצחוק איתם ולהתגבש איתם. מדובר בערב בו אנחנו מתנתקים מהכל, לא מדברים עבודה ומגיעים ליהנות מכל רגע נתון. ערבי צוות הפכו כבר מזמן לבחירתם הטבעית של עסקים וארגונים רבים.