"תופעה מטרידה"

מפגש ייחודי, התפור לצרכי הארגון, ומסייע למניעת הטרדות מיניות במקום העבודה – חובה לכל בית עסק.

החוק קובע כי על כל מעסיק להביא לידיעת כל עובדיו ומנהליו בארגון את עיקרי החוק למניעת הטרדות מיניות באמצעות התקנון למניעת הטרדה מינית. חלק מבעלי העסקים מסתפקים בתליית התקנון על הקיר במשרד, בעוד מנהלי עסקים אחרים מעדיפים להגדיל ולעשות, כדי למנוע את התופעה המטרידה הזו, ולהזמין מפגש ייחודי הכולל מופע מותאם ארגונית, המעלה את הנושא על סדר היום ומציג בצורה מעניינת וברורה היכן עובר הקו האדום.

לפרטים נוספים והזמנת המפגש:

או השאירו פרטים כאן ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

באנו לעזור לכם, להטמיע מסרים ולהדריך את העובדים בנושא תופעת ההטרדות המיניות במקום העבודה, בצורה שנונה ומרתקת:

"תופעה מטרידה" הוא מפגש ייחודי התפור לצרכי הארגון, העוסק בנושא מאוד מטריד בחיינו: הטרדה מינית במקום העבודה. המפגש תפור במדויק לצרכי לארגון, לאופי העבודה, לאוכלוסייה ויכול לגעת בנקודות שונות לפי הצרכים שלכם  – בתכנון מראש מולכם,  ונועד לסייע לחברות וארגונים לצמצם את התופעה המטרידה. במסגרת המפגש נעלה על סדר היום, בדרך אומנותית, מעניינת ומעוררת מעורבות,  את נושא ההטרדות המיניות במקום העבודה, נדבר על מה מותר, מה אסור, היכן הקווים האפורים והאדומים ומה אומר החוק ברמה הרגולטורית. המפגש יכיל גם דיון דינמי ופעיל עם הקהל.

בין הנושאים לדוגמא, בהם יעסוק המפגש:  הטרדה מילית ( כלומר, אותן הטרדות מילוליות), יחסים בין מנהלים לעובדים, ומה אומר החוק בעניין  יחסי מרות,

מדוע "תופעה מטרידה" היא הדרך הטובה ביותר
להעלות את הנושא על סדר היום?

כשדרך העברה היא טובה, והמופע מעניין – הקהל נשאר מרותק למופע, קשוב לסצנות וזוכר את התכנים המועברים.

התוכן מוטמע בצורה טובה יותר: המסרים, החוקים והקווים האדומים מועברים בצורה ברורה וזכירה יותר. חוויה יוצרת זכרון

מפגש המשלב דיון ענייני בין העובדים, המנהלים ומנחה האירוע על מנת לדבר על הנושא, לשאול שאלות ולקבל תשובות. מייצר אמנה משותפת על מוגנות במרחב המשותף.

זוהי חובתו של בעל העסק להעלות את הנושא לדיון מול עובדיו ומנהליו ואין דרך טובה יותר לעשות זאת אלא באמצעות מפגש "תופעה מטרידה".

מי אנחנו?

"תיאטרון בסלון" נולד מתוך החזון להביא את התרבות לכל מקום ולכלל חלל בישראל, ולהופיע בפני כולם. תיאטרון בסלון פועל בשטח עם מגוון הצגות, מופעי בידור, מופעים מוסיקליים, סדנאות עובדים ומנהלים, ופועל הן באירועים פרטיים והן בחברות וארגונים שונים. עם ניסיון של מעל 10 שנים ומעלה 5,000 מופעים לקהלים מגוונים בכל רחבי הארץ נשמח להופיע גם בפניכם ובפני העובדים שלכם, להעלות על סדר היום את נושא ההטרדות המיניות במקום העבודה ולסייע בהפחתת ההימצאות של הטרדות כאלה בחברתכם.

מתי כדאי להזמין?

יום הדרכות לעובדים

יום כיף וגיבוש לעובדים

נופש חברה שצריכים בו, אלמנט הדרכה / השתלמות להכרה במס.

כל יום במהלך השנה בו תרצו לעצור הכול – ולספק לעובדים שלכם הדרכה בנושא.

מספרים עלינו

לכל שאלה, התייעצות וכמובן לצורך קביעת מועד למפגש – אנא צרו עמנו קשר בטלפון או השאירו פרטים כאן:

או השאירו פרטים כאן ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

כל הזכויות שמורות 2022