תבונת האלתור-

הרצאה קומית שתעשיר את המנהלים והעובדים שלכם

הרצאה קומית משנת חיים וארגונים שתשנה את צורת החשיבה של המנהלים והעובדים בארגון שלכם ותאפשר להם לקבל החלטות חכמות, יצירתיות ולהגיב באופן מידי לסיטואציות שונות בארגון, מול עובדים אחרים ומול הלקוחות שלכם.

נשמע מעניין – תחסכו לי את החפירות בהמשך הדף ותחזרו אליי בטלפון עם פרטים נוספים:

או השאירו פרטים כאן ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

הרצאה שנונה וקומית שכולה ארגז כלים מעשי למנהלים ולעובדים שלכם:

מנהלים, אנשי מכירות, אנשי שיווק, שירות לקוחות ובעלי תפקידים אחרים בארגונים ידרשו להיות בעלי חשיבה המצאתית ויכולת גמישות מחשבתית בכדי להתמודד עם האתגרים הצפויים להם בשוק העבודה המשתנה. מדי יום הם נאלצים להתמודד עם מגוון בעיות ואתגרים עם הלקוחות וביניהם: הם נדרשים לעמוד בתנאי לחץ ולמלא בהצלחה משימות רבות במהלך היום, דבר שעשוי לגרום לטעויות רבות בהתנהלות בארגון ומול הלקוחות, לפגוע במוניטין של החברה ולגרום גם לנזקים כלכליים ואחרים.

הפתרון – הרצאה מעשירה לשיפור הגמישות המחשבתית ועידוד חשיבה יצירתית המצאתית שתספק לעובדים שלכם כלים יעילים להתנהלות היומיומית שלהם בארגון.

מכירים את המשחק "כן, לא, שחור, לבן" ?

במשחק זה המתמודדים צריכים להימנע מלומר את המילים "כן, לא, שחור, לבן" ויכולים להשתמש בביטויים חלופיים כמו חיובי/שלילי, אולי, ייתכן, אפשרי/לא אפשרי וכל זה בזמן שהצד השני מנסה להכשיל אתכם עם שאלות מהירות והעמדה בסיטואציות מלחיצות.

במשחק, כמו בחיים ובעסקים, אנו נאלצים להתמודד עם סיטואציות שונות, לעתים מלחיצות, לעתים מתקילות, בהן נצטרך לחשוב במהירות, בצורה יצירתית ולקבל החלטות מיידיות המבוססות על אינסטינקטים. בדומה למעשה – נוכל להשתמש במילים מהוססות כמו "אולי" ו-"ייתכן" ולשדר חוסר ביטחון ונוכל לענות בצורה ברורה ומדויקת, למצוא פתרון מהיר ונכון לאתגר בו אנו נמצאים ולשדר ביטחון.

סביר להניח שבכל הקשור לצוות המנהלים והעובדים בארגון שלכם תרצו את האופציה השנייה וזו הייחודיות הגדולה של הרצאת "תבונת האלתור"

כיצד ההרצאה "תבונת האלתור" עשויה לתרום לארגון ולצוות שלכם?

עם מעל 20 שנים של ניסיון ו-4000+ הופעות ברחבי הארץ נשמח להגיע גם אליכם:

או השאירו פרטים כאן ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

כל הזכויות שמורות 2023